شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

نوشته های بلاگ

شخصیت افراد از روی پوشش لباس

شخصیت افراد از روی پوشش لباس

لباس­های تنگ:

افرادی که لباس­های تنگ می­پوشند عموماً افرادی مغرور و زود رنج­اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند. افرادی شایسته و معقول­اند.

لباس­های گشاد:

افرادی که لباس­های گشاد می­پوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.

لباس های تیره:

افرادی که لباس های تیره میپوشند عموماً افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می­شوند و سلیقه خوبی در انتخاب لباس دارند.

لباس­های روشن:

افرادی که لباس­های روشن می­پوشند افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند عاشق صلح و صفا و آرامش اند.

لباس با رنگ سبز:

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولاً نشان دهنده آن است که صاحبان آن، شخصیتی قوی و اراده­ای بالا دارند. در تصمیم گیری­ها خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرورند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران پیشقدم می­شوند.

لباس با رنگ آبی:

اکثر آبی پوشها دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند. این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران منتقل می­کنند و به همین نسبت شجاعت وجرات ویژه ای هم از خودشان نشان می دهند . آنها زندگی را زیبا دیده وبیشترین تلاش را برای استفاده بهینه از آن می کنند.

لباس با رنگ مشکی:

بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسانهایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می­کنند و در عین حال بسیار دست و دلبازند و تلاش می­کنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته و گرهی از مشکلات آنها باز کنند. آنها بسیار اجتماعی ظریف و ساده پسند هستند.

لباس با رنگ قهوه­ای:

این افراد سمبل مهربانی و محبت هستند. برخی روان شناسان می­گویند رنگ قهوه­ای هر چه تیره­تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. این افراد بسیار خونسردند و تقریبا هر چه را می­خواهند به راحتی تصاحب می­کنند، آنها در بدترین شرایط می­توانند بهترین تصمیم­ها را اتخاذ کنند.

لباس با رنگ خاکستری:

انتخاب رنگ خاکستری نشان دهنده این نکته است که این افراد معمولاً شخصییتی آرام و با اعتماد به نفس دارند. هر چند روان شناسان می­گویند افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند، دو دسته هستند: یا از شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبال آرامش می­گردند. آنها در مجموع انسانهایی سر سخت و سنگین دل هستند. نفوذ کردی برای همیشه در دلشان جای خواهی داشت.

لباس با رنگ سفید:

افرادی که لباسهای سفید را دوست دارند انسانهای خوش قلبی هستند و همیشه به دنبال دوست می­گرند. این افراد معمولاً از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند. در موقعیت­های کاری، همیشه در حال ساختن نردبانی برای بالا رفتن از آن هستند، چرا که معتقدند از هر فرصتی باید استفاده کرد.

رنگهای روشن:

انتخاب این نوع رنگها، نشان دهنده این است که این افراد بشدت سرشار از انرژی مثبت بوده وعشق و بالندگی را به اطراف خود پخش می­کنند. دیدار با این افراد، اگر چه ممکن است همیشه خوشایند نباشد، اما بازگیری انرژی مثبت و سازنده از آنها می­تواند بقیه روز را برای شما زیباتر، دلچسب تر و قابل تحمل ­تر سازد.

برچسب ها:
درج دیدگاه