شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

نوشته های بلاگ

مقدمه

مقدمه

این کتاب تنها بخش کوچکی از روانشانسی ذهن می باشد و برای اینجانب نه تنها به­ عنوان یک کنترل ذهنی از نکات مثبت آن قرار گرفت، بلکه توانست معیارهای خوب زندگی ­ام را با طالع های مثبت آن، تطبیق دهد. خوانندگان عزیز نیز مطالب را زیاد جدی نگیرید، اما سعی کنید به­ عنوان یک شروع خوب در زندگی روزانه خود مورد استفاده قرار دهید.

ما با این کتاب تنها می­ خواهیم تنوعی در زندگی روزانه علاقمندان بوجود بیاوریم و به عیچ عنوان قصد پیشگویی و یا هر نوع روند زندگی غیر عادی را نداریم و توصیه می ­کنیم که از این کتاب بیشتر به ­عنوان سرگرمی و دریافت انرژی ­های مثبت استفاده شود، اگر نکته ­ی مثبتی در آن یافتید از آن استفاده کنید و پیام­های منفی را جدی نگیرید.

این کتاب به­ عنوان پیام رسانی و گاهاً بشکل یک اطلاع رسانی و یا اندک معلومات عمومی می­ تواند در کتابخانه شما جای داشته باشد و تنها به­ خاطر علاقه شخصی خودم این کتاب را تدوین نمودم، پس از آن متوجه شدم که خیلی مورد استقبال اطرافیان و طرفدارانم که خواننده دیگر کتابهایم هستند قرار گرفت، شاید طرز فکر و بیوگرافی من مورد علاقه طرافدارانم قرار گرفته بود و همین امر باعث شد تا طی مدت دوسال بتوانم کتابی را تدوین نمایم که تاثیر بسیار زیادی بر خوانندگان خواهد داشت. تنوع این کتاب باعث می­ شود تا خوانندگان عزیز، تقریبا هرروز سراغ فال نامه بروند و وضعیت روز خود را کمی بررسی نمایند.

کتاب فال نامه نیز می­ تواند به عنوان هدی ه­ای خاص برای دوستان شما واقع شود.

پیروز باشید.

مولف: شهرام حمامی ترقی

آلبوم تمبرهای یادگاری من جلد هفت (فالنامه)

برچسب ها:
درج دیدگاه