شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

نوشته های بلاگ

پیشگفتار

پیشگفتار

یکی از عواملی که منجر شد، کتابی را که در حال حاضر در دست دارید تهیه شود، شکستهای پی در پی اینجانب در تجارتهای مختلف بوده است  از کودکی در تلاش و زحمت بودم و برای مایحتاج زندگی خود لحظه ­ای دست از تلاش بر نمی­داشتم، اما نمی­دانستم چرا هر قدر که سن من افزایش می یابد، شکستهای محکـم­تری در راه زندگی ­ام قرار می ­گیرد، گـویی که طلسم شده ­ام. آری، می­دانم؛ شاید شما و یا برخی از خوانندگان عزیز این کتاب هم مثل من چنین شرایطی را داشته باشید.

بلی؛ طلسم. شاید بپرسید چگونه؛ ما طلسم را خودمان به وجود می آوریم، آخرین شکست من در خارج از ایران بود، روزهای خیلی بدی را پشت سر گذاشتم. چنانکه با یادآوری خاطرات آن روزهای تلخ هنوز هم آزرده میشوم  اما می­دانم که نباید به گذشته نگاه کرد، تمامی آن شکستها خواست خدای بزرگ بود، هر انسانی رسالتی بر دوش دارد که باید آن را انجام دهد و شاید رسالت من هم همین بوده که پس از سالها رنج و شکست بتوانم تمام تجربیات خود را در راه خدمت به هم نوع و هم میهنانم به کار گیرم.  شکست من در زمانی صورت گرفت که به نسبت در وضعیت خوبی قرار داشتم، قبل از اینکه به خارج از ایران عزیمت کنم مدیریت لوناپارک بزرگ شیراز را در دست داشتم، نمی­دانم چه شد که با سرمایه ای سنگین به خارج از کشور عزیمت نموده و با اینکه با کار مدیریت، جذب پرسنل و قدرت نفوذ تقریباً آشنایی نسبی داشتم، اما به یک باره چنان شکست سختی خوردم که مرا تا ورطه مرگ جلو برد ولی امروز به تمامی قدرت قبلی خود بازگشته و متوجه شدم ، تمام مشکلاتم تنها طلسمی بود که خود ساخته بودم.

در آن روزها تنها خود می توانستم در یک کشور غریب راه نجات را بیابم. از این رو در همان سال (۱۳۸۲) شروع کردم به تحقیق در مورد ورشکستگانی که دیگر موفق نشدند، یا بهتر است بگویم، دیگر نخواستند موفق شوند. ادامه تحقیقات مرا بر این داشت که نتیجه بگیرم، علت عمده شکست از نادانی است و باید برای زندگی بهتر به دانایی زیادی رسید، قدرت خلاقانه و استفاده مفید از مغز یکی از مهم ترین اصول موفقیت است، پس از دست یافته­ های تحقیقاتی تصمیم گرفتم تا کتابی در خصوص تجارت و بازار شناسی به نام مشتری در دستان شماست بنویسم، هنگامی که شروع به نوشتن آن کتاب نمودم تحقیقات خود را دوچندان نمودم و برای نتیجه بهتر آن، مطالب مندرج شده را به تمام دوستان و اطرافیانم توضیح می­دادم تا اینکه متوجه شدم، می توانم تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیانم بگذارم و باز برای تکمیل بهتر کتاب، تمام تحقیقات خود را تبدیل به جلسات مشاوره فروش نمودم که مورد استقبال بسیار شدیدی قرار گرفت و ناگهان خود را در جایگاه بزرگی دیدم، اما در این زمان احساس کردم که چکیده تمامی این تحقیقات می تواند قبل از تولید کتاب مذکور، تبدیل به کتاب دیگری شود که در حال حاضر به نام “آلبوم تمبرهای یادگاری من در اختیار شما قرار گرفته است و تنها به این دلیل تصمیم گرفتم قبل از کتاب اصلی جام این کتاب را ارائه دهم، چون متوجه فایده و نتایج آن شدم و دیدم که در زمان تدوین آن توانستم زندگی صدها نفر را تغییر دهم که امیدوارم این دست یافته ها بتواند زندگی تجاری شما را نیز تغییر دهد. بنابراین مجموع تحقیقات و دست آوردهای موجود را تقدیم شما خواننده گرامی مینمایم با مرور مقالات این کتاب از آمادگی کامل در جهت یک تجارت صحیح و انرژی مثبت در روند شغلی خود بر خوردار خواهید شد.

مولف: شهرام حمامی ترقی
آلبوم تمبرهای یادگاری من جلد دو
فهرست
برچسب ها:
درج دیدگاه