شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شهرام ترقی

محقق در زمینه کسب و کار

مولف و نویسنده

مدرس علوم تجارت

تحلیلگر زبان بدن و چهره خوانی

ارائه دهنده پروژه کسب و کار

نوشته های بلاگ

مقدمه (فقط برای مدیران)

مقدمه (فقط برای مدیران)

توانایی یک انسان بر اساس میزان یادگرفته­ های اوست. شما تنها کسی هستید که می­توانید این واقعیت را درک کنید. در واقع، واقعیت چیزی نیست که بتوان از جایی دریافت کرد، بلکه شروع جست­و­جو را در خود باید یافت.

متأسفانه درصد بسیار کمی از انسان­ها درک می­کنند که در پایان این دنیا تنها باید جسم خود را بگذارند و کالبد اتری ­اشان را با خود ببرند. این همان واقعیتی است که توانمندان دنیا به درک آن رسیدند، چرا که در پایان عمر میزان دانایی­اشان را از همین جسمی که در این جهان می­گذاریم به­ دست می­آوریم و آن گاه است که از خدا می­ خواهیم یک بار دیگر به ما اجازه بدهد تا بازگردیم و از طریق این جسم که هیچ گاه قدرت آن را ندانستیم استفاده مفید کنیم. اما متأسفانه امکان پذیر نیست. جسم ما تنها، وسیله بسیار مهمی است که می­توان از طریق آن به معرفت جهان هستی، دست پیدا نمود. اما چه حیف که از این جسم تنها به عنوان ابزار حیوانی استفاده می­شود. در زندگی هرچه می­توان باید آموخت، مشخص نیست که چه زمانی از این دنیا خواهیم رفـت و تنـها کـافی اسـت بـدانیم، دست خالی نباید رفت. شما نیز تا می­توانید  دانش اندوزی کنید. کتاب بنوسید و تألیف کنید. دانش را از هرکجا که دریافت می­کنید، انتقال دهید. با هر روشی که می­توانید. من به نوبه­ی خود، وظیفه ­ام را می­دانم که باید هرچه می­توانم دانش ­ها را جمع ­آوری کنم و تبدیل به علم نمایم، شما نیز همین کار را انجام دهید تا آیندگان از کاوش شما به علم­ های بالاتر برسند.

این کتاب در زمینه مدیریت، شاخه ­ای کوچک را برای شناخت کنترل مجموعه ­تان آشکار می ­سازد. آنچه را که در این مباحث لازم دارید را انتخاب کنید و این را بدانید، اگر هم اکنون مدیر یا در بخش مدیریت نیستید، بدانید که در آینده نزدیک، تبدیل به یک مدیر قدرتمند خواهید شد. همان گونه که زمان همگام به جلو می­رود، شما نیز رشد خواهید کرد. هرچه خود را بهتر پرورش دهید، رشد شما بهتر و کامل تر خواهد شد.

این کتاب به همراه دیگر آلبوم­ های موجود می­تواند به عنوان منابع اصولی در بخش مدیریت زندگی، تجارت و موفقیت، کمکتان کند. کتاب­های “آلبوم یک” تا آلبوم­ های متوالی به نحوی تـدوین گردیده کـه می­تواند سرعت تجربه شما را در زندگی شخصی و تجاری صد چندان نماید. پیروز باشید

مولف: شهرام حمامی ترقی
آلبوم تمبرهای یادگاری من جلد سه فقط برای مدیران 
فهرست
برچسب ها:
درج دیدگاه